Loxon – Junior Support Analyst

Junior Support Analyst (0-2 év tapasztalattal)
Budapest

Érdekel az informatika? Pályakezdőként, vagy tanulmányaid mellett szívesen vennél részt banki üzleti szoftverek működésének támogatásában, ahol a feladatod az üzleti problémák megértése, elemzése, megoldása és a tesztelés is? Ha igen, akkor Téged keresünk!

A Loxon Solutions Zrt. banki hitelezési és kockázatkezelési területen működő, nemzetközi piacon dinamikusan fejlődő, innovatív, piacvezető szoftvercég. A cég ügyfelei vezető bankok a CEE, CIS és MEA régió 25 országában. A Loxon értékei az együttműködés, az ügyfélorientált működés, a konstruktivitás, a szakmai kiválóság és a kezdeményező készség.

Feladatok:

  • banki informatikai rendszer működésének megértése;
  • a rendszerrel kapcsolatos bejelentések kezelése és megoldása;
  • a fejlesztési folyamat végig kísérése és támogatása;
  • banki informatikai alkalmazás felhasználói, üzleti tesztelése;
  • a tesztelések során felmerült hibák jelentése a fejlesztőknek, illetve a hibajavítások ellenőrzése, a rendszer üzleti dokumentációinak, felhasználói szintű leírásainak elkészítése;
  • a külföldi és belföldi ügyfelekkel és fejlesztőkkel való kapcsolattartás

Elvárások:

  • az ideális pályázónk érdeklődik az informatika iránt, és motivált abban, hogy szakmai mentor programunk segítségével elsajátítsa a szükséges szoftver támogatási ismereteket;
  • megszerzett diploma / folyamatban lévő tanulmányok (heti min. 30 óra vállalása szükséges), előnyt jelent a gazdasági, gazdaságinformatikai vagy természettudományi terület;
  • közép / felsőfokú angolnyelv-tudás (szóban és írásban);
  • konstruktivitás, eredményesség, logikai képességek;
  • komplex, rendszerszintű gondolkodás
  • magas szintű kommunikáció
  • transzparens munkavégzés
  • precizitás, monotonitástűrés
  • belső motiváció, csapatban gondolkodás;
  • prioritások, határidők megfelelő kezelése

Előnyök:

  • 1-2 év alkalmazás support területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • 1-2 év rendszerszervezői, üzleti elemzői szakmai tapasztalat.

Amit nyújtunk:

  • nemzetközi banki projekteken folyamatos szakmai fejlődés;
  • konstruktív vállalati kultúra, egymást segítő összetartó közösség;
  • versenyképes juttatási csomag; széleskörűen választható cafeteria;
  • előmeneteli lehetőség;
  • rendszeres csapatprogramok, közösségi események;
  • telefon előfizetés;
  • sportolási lehetőségek.